۱۳۸۳/۱۱/۱۹

مرسي آقاي ژاک شيراک، جدا مرسي !

رژيم آخوندي در قلعه ي خود بانتظار معجزه نشسته است.اما معجزه از آسمان نازل نخواهد شد و نجات دهنده اي ظهور نخواهد کرد. حلقه محاصره روز بروز تنگ تر خواهد شد و اوضاع نيزهر طور که زمانه بگردد ديگربروفق مراد نخواهد بود .آقاي ژاک شيراک البته هر چه در توان دارند در اين رابطه در طبق اخلاص ميگذارند. اين که مخالفان رژيم جهل و جنون جنايت حق نداشته باشند در چند هزار کيلو متري تهران در يک تظاهرات قانوني و مجاز، اعتراضشان را نسبت بتداوم جنايات رژيم جمهوري اسلامي بيان کنند ممکن است کساني آنرا بحساب گونه اي محکم شدن تکيه گاه رژيم بگذارند.من اما دراين امر ضعف مطلق و تنگي نفس رژيم را ميبينم.
رژيمي که ادعا ميکند ملت ، هفتاد مليون ايراني ، پشتيبانش هستند و ازآن بالاتر، بارها وبارها مدعي شده است که مخالفان خودش را در هر جامه و با هرنامي که بوده اند نابود کرده است چرا بايد از برگزاري تظاهراتي چند هزار نفره در پاريس بر خويش بلرزد و تمامي امکاناتش را بکار گيرد و به هر مذلت و خواري تن در دهد تا مقامات دولت فرانسه تقاضاي عاجزانه اش را اجابت کنند و تظاهراتي را که خود براي برگذاريش مجوز قانوني صادر کرده اند لغو نمايند.
اينگونه برخورد کردنها ي دولت فرانسه به اپوزيسيون اصلي رژيم جهل و جنو ن و جنايت پيش از هر چيز بيانگر قوت و تاثير گذاري همين اپوزيسون ميباشد که رژيم براي فريب ديگران و قوت قلب بخشيدن به ابلهاني که باورش دارند مدام از زبان سردمداران رنگارنگش اعلام ميکند که از بيخ و بن آنها را بر افکنده است. اما سخن امروزمن برسرارزيابي قدرت اپوزيسيون رژيم و بخصوص شوراي ملي مقاومت و سازمان مجاهدين خلق نيست. اين امر اثبات شده اي ميباشد و انکارش از جانب منکران نيز در وجود و حضور و دامنه تاثيرگذاريش در مسائل داخلي ايران و مناسبات بين المللي تاثيري نميگذارد. بزبان ساده تر بگويم انکار وجود آفتاب دليل بر نبود آن نميشود. بحث من بر سر اين مساله است که چرا کشورهائي مانند فرانسه ميکوشند از اين رژيم سراپا فاسد و ضد انساني بدينگونه وتا بدين اندازه دلبري کنند.
ميدانيم که اين بازيها تازگي ندارند. معامله پاياپاي مصداق هاي جديدي اما يافته اند. آلمان در همين چند روز پيش پناهندگي 35 ايراني را لغو کرد. ايرانياني که هم مخالف نظام خمهوري اسلامي هستند و هم خود دولت آلمان با دادن پناهندگي بآنها تاييد کرده است که جانشان از جانب اين رژيم در خطر است. چند ماه پيشتر نيز آلمان و فرانسه و انگليس به آخوندها قول دادند که اگر دستوراتشان را گوش کنند آنها نيز بعنوان جايزه آب نبات چوبي " برچسب تروريستي بر مجاهدين" را در دهان آنها مي چپانند. بجان خريدن چنين ننگهائي از جانب کشورهائي که مدعي دفاع از دموکراسي و آزادي و حقوق بشر هستند، بايد ما به ازائي داشته باشد. وگرنه اينها که بدليل يا به بهانه مبارزه با رژيم هاي جنايتکار و ضد بشر بکشورهائي چو ن عراق و افغانستان و يوگسلاوي حمله نظامي ميکنند و براي ملتهاي اسير در چنگال اين رزيمها پستان به تنور ميچسبانند چطور ممکن است که چشمشان را بر جنايات 26 ساله و بي وقفه رژيم جمهوري اسلامي ببندند، رژيمي که خودشان بارها و بکرات در مجامع رسمي بين المللي بجرم نقض حقوق بشر و ارتکاب جنايت و ترور مخالفان ، بر محکوميتشان حکم داده اند.
سرزمين ايران بسيار غني ميباشد. منابع طبيعي و موقعيت استراتژيکي آن بخصوص امروز بيش از هر زمان براي گردن کلفتان بين المللي ارزش و اهميت يافته است. مقوله ي "جهاني شدن" الزاماتي را ايجاد کرده است که هيچ مدعي سردمداري در عرصه جهاني نميتواند آنها را نديده بگيرد و يا دور بزند. فرانسه تا پيش از سقوط رژيم پيشين عراق در اينکشور بود . امروز اما نميتوان جا پائي در آنجا برايش متصور شد. اين امر ممکن است براي من و امثال من چندان اهميتي نداشته باشد. اما براي کسي که در رابطه با حوادث عراق اين بيت شيخ اجل سعدي " در رفتن جان از بدن گويند هر نوعي سخن – من خود بچشم خويشتن ديدم که جانم ميرود " در حقش مصداق پيدا کرده است، از اهميت بسيار بالائي برخوردار است.مبادا ايران هم سرنوشتي چنين پيدا کند. پيش آمدن چنين وضعي در ايران با سرنگوني نظام فعلي ملازمت دارد. پس يکي از راههاي پيش گيري از آن ، رفتن پشت رژيمي ميباشد که پشتيباني از آن جز ننگ و بي آبروئي حاصلي ببار نخواهد آورد. اين کشورهاي اروپائي حامي رژيم جهل و جنون و جنايت با عجب پارادوکس هائي دست بگريبان شده اند . هنوز ده روزي از مراسم يادبود قربانيان کوره هاي آدم سوزي هيتلر در آلمان نميگذرد. هم آقاي شرودر و هم آقاي ژاک شيراک و هم آقاي توني بلر ميدانند که هيتلر هيچگاه رسما و علنا دستور نداد که زندانيان سياسي را دسته جمعي اعدام کنند. اما همين آقايان شايد بيشتر از من و شما آگاه باشند که" آيت الله العظمي روح الله موسوي خميني " بنام خدا و بنام اسلام در مرداد 1367 رسما دستور داد زندانياني را که بر سر مواضعشان هستند اعدام کنند. ديري نخواهد گذشت که همانگونه که امروز ملت هاي آلمان و اتريش بخاطر جناياتي که هيتلر مرتکب شد از بشريت ، قربانيان آن جنايات و باز ماندگانشان رسما عذر خواهي کرده اند و ميکنند ، اين کشور هاي اروپائي هم بخاطر مماشاتي که با جنايتکاران حاکم برا ايران ميکنند ازکارشان در پيشگاه تاريخ و بشريت پوزش بخواهند. اما تا آن روز فرا برسد و وجدان حضرات تکاني بخورد برايشان بهتر است که نانشان بر تنور داغ و آماده ايران بچسبانند. و براي گرم نگه داشتن اين تنور چه هيزمي بهتر از آزاديخواهان ايران.
من چند روزپيش خطاب بآقاي شرودرو وزير خارجه اش عرض کردم مقاومت ايران لقمه ايست که از گلوي کسي پائين نخواهد رفت. امروز خدمت آقاي ژاک شيراک ميگويم که شما از 1985 تا کنون در حال مماشات با رژيم جمهوري اسلامي هستيد . دست بنقد ترين ثمره اين نوازش کردنها جناياتي است که رژيم عليه ايرانيان در تبعيد مرتکب شده است. يک قلم در کشور متبوع شما ميتوانم از بختيارو برو مند و کتيبه و ارتشبد اويسي نام ببرم. قاتلان کاظم رجوي را هم که از چنگال عدالت سويس رهانيديد و بسلامت و بر سبيل امانت بدست آمران اين جنايات سپرديد. دستتان درد نکند، عجب سابقه اي براي خودتان دست و پا کرده ايد. ولي آقاي ژاک شيراک عزيز! نه آنهمه جنايات رژيم توانست مبارزه برحق و عادلانه مردم ايران براي آزادي و دموکراسي را متوقف سازد و نه اينهمه مماشات و دلبريها خواهد توانست پيکر متعفن و در حال تلاشي نظام جهل و جنون و جنايت را برهاند. آزادي حق ملت ايرانست. بيش از يکصد سالست که نسل اندر نسل براي آن پيکار ميکند. فراز و نشيب راه و سختي ها و ناملايمات ، هر اندازه هم عظيم و خوفناک ، او را از رفتن باز نداشته است. آقاي ژاک شيراک ملت ايران کودتاي 28 مرداد را تجربه کرده است.و شما حتما صداي خانم آلبرايت و آقاي کلينتون در گوشتان طنين دارد که بخاطر ارتکاب اين کو دتا ازملت ايران مستقيم و غير مستقيم پوزش خواستند. کاري نکنيد که روزي مجبور شويد از مردم ايران پوزش بخواهيد.
گيرم که ما در دهم فوريه نتوانيم در فرانسه تظاهرات کنيم. گيرم که رژيم آخوندي بپاس اين همراهي و همنوائي آش نذري را چرب تر کند. آقاي ژاک شيراک مطمئن باشيد که ما متوقف نميشويم. زيرا هم حق داريم و هم تصميم گرفته ايم حقمان را بگيريم. شما دوست نداريد فرياد حق طلبي ما رابشنويد؟ اشکالي ندارد. ولي يادتان باشد با انگشت فرو کردن در گوشهايتان فرياد ما خاموش نميشود.
جمشيد پيمان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed