۱۳۸۵/۰۲/۲۹



با تقديم درود به تمامی دوستان مبارز و هموطنان عزيزی که صدای من را ميشنوند .
من ولی الله فيض مهدوی قصد دارم با اين پيام از تمام نهادهای حقوق بشری و همگی دوستان مبارز و فعالان حقوق بشری که چه در داخل و چه در خارج از کشور از هيچ کوششی فروگذار نکردند تا بتوانند از اجرای حکم اعدام من ممانعت بعمل بياورند ، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم .
البته تا کنون هيچ تغييری در حکم اعدامم صورت نپذيرفته و يا اگر تحولی در حکم من صورت گرفته من از آن بی اطلاع هستم چرا که بطور رسمی چيزی به من ابلاغ نشده . اما موعدی که برای اجرای حکم اعدام من مقرر شده بود گذشت .
و عليرغم خواسته های رژيم هيچ اتفاقی برايم نيفتاد و اين فقط بخاطر تلاشها و زحمتهايی بود که دوستان مبارزم و فعالان حقوق بشری ، سازمانهای بين المللی و نهادهای حقوق بشری متحمل شدند ، اين موضوع خيلی من را تحت تاثير قراد داد .

در پايان درود ميفرستم به همه دوستان مبارزم در ايران و سراسر دنيا و همه هموطنان عزيزم و خسته نباشد ميگويم و از آنها ميخواهم که زندانيان سياسی را هرگز تنها نگذارند چرا که چشم اميد ما در آنطرف ديوارهای بلند زندان فقط به آن عزيزان است .
ولی الله فيض مهدوی
28/02/85

فعالان حقوق بشر در ايران
Human Rights Activists in Iran
Tel : +989329224904

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed