۱۳۸۲/۰۹/۲۱

سيد ابراهيم نبوی برای بازگشت به ايران آماده ميشود

دوشنبه ده آذر ۱۳۸۲ متن زير در سايت نبوی بود و حالا ديگر نيست !!!

سلام
وخدا حافظ
به عنوان يک موجود زنده که از زنده بودنش نفرت دارد و به دلايلی کاملا شخصی مرگ خود را 12 روز به تاخير انداخته است، می خواهم از همه شما خوانندگان نبوی آن لاين خداحافظی کنم. من نه يک نابغه بودم و نه يک سياستمدار. فقط آدمی هستم که مي خواهد در وطنش بميرد و همه آرزوهايش را برای خود و برای وطنش بر باد رفته می بيند. وقتی از ايران بيرون آمدم حس مي کردم که مي توانم يکی دو سال محکم بمانم و منتظر، ولی من فقط برای زندگی در ايران ساخته شدم. حالم از فرهنک اصيل ايراني به هم می خورد و فقط مي خواهم دخترم آثار نيمه تمام مرا به جائي برساند، هر وقت شد.

باور نمی کنی تا چه حد مچ دستم هوس تيغ تيز را کرده است. خوشبختانه تا گذاشتن خبر روی سايت بيايد من مرده ام. هيچ مادر قحبه اي مخصوصا جمهوری اسلامي در مرگ من نقش نداشت و من خودم به اين اين نتيجه رسيدم که تمامش کن. دوستانم مسوول برگزاری مراسم من اند و هيچ مادر قحبه ای دخالت نکند.

سيد ابراهيم نبوی
دوشنبه ده آذر 1382

و امروز در سايت گويا مطلب زير را از او ديدم.

سيد ابراهيم نبوی به سازمان مجاهدين خلق پيوست

اطلاعيه نسبتا مهم ابراهيم نبوی در سايت نبوي آن لاين

ابطحی معاون رئيس جمهور: منافقين می توانند به ايران بازگردند.

اينجانب برادر منافق( مجاهد سابق) سيد ابراهيم نبوی، از اين تاريخ پيوستگی و عضويت خود را به سازمان مجاهدين خلق ايران اعلام نموده و ضمن آغاز همکاری با سازمان مذکور از مرکزيت آن اعلام تنفر می نمايم، از آقای ابطحی درخواست می شود، لطفا امکان و زمان برگشت برادر مجاهد سيد ابراهيم نبوی را به تهران به من اعلام نماييد. و مرا از نگرانی نجات دهيد.
ايران رجوی، رجوی ايران
مسعود مريم، مريم مسعود
برادر مجاهد سيد ابراهيم نبوی
19 آذر 1382

او خوب ميداند راه بازگشت بدون خطر به ايران لنگ و لگد زدن به مجاهدين است.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed