۱۳۸۲/۱۰/۰۸

اعلام جرم !



موسسات غیر دولتی و همچنین دولت اسراییل در اولین ساعات وقوع فاجعه بطور رسمی آعلام آمادگی جهت یاری رسانی به مردم بم و نجات زیرآوارماندگان این شهر کردند. اما این پیشنهاد از سوی سران رژیم با قاطعیت رد شد!
من همین جا و بهمین وسیله، تریبونال بین المللی را خطاب قرار داده و بعنوان یک ایرانی داغدار این فاجعه ی جبران ناپذیر ملی، علیه کلیت این رژیم، بویژه آیت اله خامنه ای، شیخ محمد خاتمی، حجت الاسلام موسوی لاری و آقای کمال خرازی به اتهام جنایت علیه شهروندان ایرانی، اعلام جرم می کنم.
نامبردگان در بالا به چه حقی و با کدام انگیزه از پذیرش تیم های نجات اسراییل که در کار خود مجرب و کارکشته می باشند و در میان اولین گروه های داوطلب بودند، خودداری کرده اند؟
آیا جان مردم ما باندازه ی ایدئولوزی واپس مانده ی اینان ارزش نداشت و ندارد تا در چنین موقعیت خطیر و حساسی اختلافات میان دولت ها را بطور موقت هم که شده– همانند مورد آمریکا – کنار گذاشته و با پذیرش این یاری رسانی ی داوطلبانه امکان و ضریب زنده یابی را افزایش می دادند ؟!

از ياور استوار

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed