۱۳۸۲/۰۸/۲۷

پدر احمد باطبی : احمد باطبی متعلق به من نیست ، فرزند ایران است.



همزمان با اعطای جایزه ی حقوق بشر به مدافعان حقوق بشر در ایران، پدر احمد باطبی در یک مصاحبه ی رادیویی گفت : من اصلا امیدی به این مدافعان حقوق بشر ندارم.

- اینها همه دروغ می گویند. هیچ کدام قدم خیری برای ما برنداشته اند، هرکدام که آمدند و رفتند به جای کمک، از غذاهای ایرانی تعریف کردند.

- از مجامع بین المللی و حقوق بشر می خواهم که کمک کنند، اگر نمی توانند بساطشان را جمع کنند.... مغازه شان را جمع کنند بروند بالاتر دکان دیگری باز کنند.

- من به مسئولان کشور اخطار می کنم که کاری نکنند که در آتش خشم ملت گرفتار شوند.

- تنها جرم احمد باطبی یک پیراهن خونی بود که برسردست بلند کرد.

- پسرم اسیر شماست ، دستگیری مجدد برای چیست ؟

- احساس خطر می کنم ، آرزوی مرگ میکنم، هر آن منتظر مرگم، این زندگی نیست، این روز مرگی است.

وقتی من رفتم پیش آقای مرتضوی ایشان گفتند دروغ می گوئید، بچه را قایم کرده اید
و بما نمی گوئید. در آخرین لحظه گفتند من میدانم پسرت کجاست، می خوای باهاش حرف بزنی ؟ من را تهدید کرد که اگر صبحت کنی خفه ات می کنم. وکیل گرفتیم

وکیل هم تهدید شد . من یک پدرنگرانم. همه جا صحبت می کنم.

آن طرف مرز آیا کسی هست ؟ به داد من و خانواده ام برسید.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed