۱۳۸۴/۱۱/۱۶

پيام مريم رجوي به مناسبت ارجاع پرونده هسته اي رژيم ايران به شوراي امنيت

شنبه، ۱۵ بهمن، ۱۳۸۴
رئيس جمهور برگزيده مقاومت، ارجاع پروندة رژيم آخوندي به شوراي امنيت را شكست سياسي بزرگي براي رژيم به بن‌بست رسيدة آخوندها و پيروزي مقاومت پررنج و شكنج مردم ايران دانست و به مردم و حاميان مقاومت ايران تبريك گفت.
هموطنان عزيز
ياران و حاميان مقاومت در سراسر جهان
ارجاع پروندة رژيم آخوندي به شوراي امنيت ملل متحد، كه شكست سياسي بزرگي براي رژيم به بنبست رسيدة آخوندها و پيروزيِ مقاومت پررنج و شكنجِ مردم ايران است، بر همه شما مبارك!
اين تحول،آغاز دورانِ جديدي از انزوا و طردشدگي جهاني رژيم و تغيير تعادل قواي بينالمللي عليه دشمنِ تمامِ مردم ايران است. اين پيروزي، نتيجة كوششِ طاقت فرساي مقاومت ايران و حاصلِ خونِ جگرِ مردم ايران است كه در ربع قرن گذشته، هزاران بار به مخالفت و اعتراض و قيام عليه ملايان جنايتكار برخاستهاند و هربار مانندِ آنچه در روزهاي اخير بر سر كاركنان ستمزدة شركت واحد تهران آمد، با دستگيري و شكنجه و شلاق ، صداي حقطلبانة آنها را در گلويشان شكستند.
اين پيروزي، از ثمرات فداي بزرگِ مردم ايران است كه يكصد و بيست هزار تن از پاكترين فرزندانشان را در مبارزه عليه فاشيسم مذهبي تقديم كردهاند.
از جانب مردم و مقاومت ايران، به زنان و مردان شجاعي كه با جانفشاني و خلاقيت بينظير، سريترين اطلاعاتِ سايتهاي اتمي رژيم آخوندي را به آگاهي جهانيان رساندند و بحرانِ عظيمِ كنوني را دامنگير اين رژيم كردندو به همة قهرماناني كه در راه افشاي اطلاعاتِ طرحهاي توطئهگرانة دشمن مردم ايران به شهادت رسيدند يا دستگير شدند يا خانه و زندگي خود را از دست داده و به ناگزير جلاي وطن كردند، از صميم قلب درود ميفرستم.
هم چنين گرمترين درودها را نثار مجاهدانِ آزادي در شهر اشرف ميكنيم كه با پايداري دليرانه در برابر ديكتاتوري آخوندي جهان را به ايستادگي در برابر هيولاي بنيادگرايي برانگيختند.
و درود به هواداران مقاومت در سراسر جهان، كه ساليان سال است در گرما و سرما و زير سختترين فشارها براي افشا و طرد رژيم آخوندي مبارزه كردند و زمينه ساز پيروزي كنوني بودند.
هم چنين از حاميان مقاومت ايران،شخصيتهاي سياسي و نمايندگان پارلمانها در كشورهاي مختلف كه در اين سالها از تلاش اين مقاومت براي برانگيختن جامعه جهاني به اتخاذ سياست قاطعانه در برابر رژيم آخوندي پشتيباني كردند، عميقاً تقدير ميكنم.
همچنين از مردم شريف و نيروهاي دمكراتيك عراق به خاطر حمايت بيدريغ از مقاومت ايران و راه حل اين مقاومت در برابر بنيادگرايي تقدير ميكنم. دو ميليون و هشتصد هزار تن از مردم عراق در بيانيه خود بر نقش اين مقاومت به عنوان مؤثر ترين وزنه تعادل در برابر آرزوهاي توسعه طلبانه رژيم ايران تأكيد كردهاند.
همچنانكه در روزهاي اخير،بيش از 12هزار حقوقدان و وكيل عراقي در بيانيه خود خواستار حذف نام مجاهدين از ليست تروريستي اتحاديه اروپا و آمريكا شده و بر حمايت از اين مقاومت تأكيد كردهاند.
امروز همة مدافعان صلح و نيروهاي دمكراتيك در سراسر جهان در اين پيروزي با مردم ايران شريكند.
اعلام جنگ رژيم آخوندي عليه جامعة جهاني در ماههاي اخير، از سرگيري خودسرانة فعاليت تأسيسات اتمي و فريادهاي پر از تهديد رئيس جمهور ملايان ، ديگر جايي براي انعطاف نسبت به اين رژيم باقي نگذاشت و خوشبختانه سرانجام به واكنشِ قاطعِ جامعة بينالمللي منجر شد. اما بايد توجه داشت كه همه اين تهديدها و جنگطلبيها تنها گوشة ناچيزي از مصيبت و درد و رنجي است كه در 25 سال گذشته مردم ايران تحت حاكميتِ ملايان كشيدهاند. و هنوز به راستي جهان خبردار نشده است كه بر مردم ايران چه گذشته است.
باشد كه نداي حقطلبانة مردم ايران كه زير فشارِ بيحد و حصرِ سركوبگريهاي ملايان به ستوه آمدهاند، از اين پس مورد توجه همة جهان قرار گيرد. چنان كه مقاومت ايران از آغاز تأكيد كرده است، در برابر اين رژيم ، تنها يك پاسخِ مؤثر وجود دارد و آن قاطعيت است. به همين دليل از اين پس نيز ضروري است كه در مراحلِ بررسي پروندة رژيم در شوراي امنيت، هيچ گونه تعلل و مسامحهيي راه پيدا نكند ، به شانتاژها و فشارهاي اين رژيم عليه جامعه جهاني و به مانورها و فريبكاريهايش براي به دست آوردن زمانِ بيشتر، كمترين امكاني داده نشود.
اكنون كه تشبثات و زد و بندهاي ملايان براي فرار از حسابرسي بينالمللي به شكست انجاميده و دورة جديدي در رويارويي جهاني با اين رژيم آغاز شده است،و اكنون كه با ارجاع پروندة اين رژيم به شوراي امنيت، نخستين گامِ ضروري در ممانعت از دستيابي آن به سلاح اتمي برداشته شده است، برداشتن گامهاي تعيين كنندة ديگر كاملاً ضروري است. گامهايي كه در راستاي تغيير دمكراتيك به دست مردم و مقاومت ايران باشد.
همچنان كه تجربه سه سال مذاكره با رژيم آخوندها هم اثبات كرد، سازش و مماشات، جز آن كه به جنگ طلبي رژيم آخوندي ميدان بدهد حاصلي نداشته است. جنگ و مداخلة نظامي خارجي نيز راه حل مسألة ايران نيست.راه حل صحيح، مؤثر و واقعگرايانه، همانا راه حلِ سوم، يعني تغيير به دست مردم و مقاومت ايران است. اين راه حلي است كه مردم ايران در هفت ماه گذشته، با انجامِ بيش از 2700 حركت اعتراضي و اعتصاب و تظاهرات، آمادگي خود براي آن را نشان داده اند. همچنان كه مقاومت سازمان يافته ايران شايستگي و ظرفيت خود را براي تحقق آن اثبات كرده است. تكرار ميكنم كه ما براي تغيير از غرب نه پول ميخواهيم و نه سلاح. اگر امتيازهايي كه غرب به ملايان داده متوقف شود, دلارهاي نفتيِ بيدريغ به حساب آخوندها سرازير نشود, به سكوت و بي عملي در مقابل نقض سيستماتيك حقوق بشر و جنايات تروريستي ملايان پايان داده شود و ليست تروريستي و ساير محدوديتهاي ناعادلانه عليه مقاومت برداشته شود, تغيير در دسترس است.
براين اساس از شوراي امنيت ملل متحد انتظار داريم كه به اعمال تحريمهاي نفتي, تسليحاتي و تكنولوژيك و ديپلماتيك عليه رژيم آخوندي مبادرت كند.جناياتِ رژيم آخوندي و سران آن عليه مردم ايران به خصوص قتل عام سي هزار زنداني سياسي در سال 67 و جنايات تروريستي اين رژيم در خارج كشور در يك دادگاه بين المللي تحت رسيدگي قرار گيرد.
برچسب ناعادلانة تروريستي عليه سازمان مجاهدين خلق ايران حذف گردد.
و شوراي ملي مقاومت به عنوان مقاومت مشروع مردم ايران مورد حمايت قرار گيرد.
بي ترديد مبارزة مردم ايران در سراسر كشور، و كوشش ياران و حاميان مقاومت در سراسر جهان براي شناسايي حق مقاومت در برابر رژيم آخوندها، از اين پس شتاب خواهد گرفت و آخوندها را در تنگناي فزاينده قرار خواهد داد.
باشد كه با تحريم قاطعانة اين رژيم و محاصرة سياسي آن در عرصة بينالمللي، و با همتِ مردم و مقاومت ايران، بساطِ استبدادِ مذهبي برچيده شود و جهان از شر رژيمي كه صلح و امنيت و آرامش را به خطر انداخته رهايي يابد.
سلام بر ملتِ بزرگ ايران
سلام بر آزادي
شنبه، ۱۵ بهمن، ۱۳۸۴

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed