۱۳۸۴/۱۱/۲۱

مقاومت ايران اهانت به‌مقدسات مذهبي و دامن‌زدن به‌خشونت توسط رژيم آخوندي را محكوم مي‌كند
مقاومت ايران سوءاستفاده‌هاي رژيم آخوندي از احساسات مذهبي مردم مسلمان در كشورهاي مختلف و تلاش براي دامن‌زدن به خشونت را محكوم مي‌كند. خامنه‌اي ولي فقيه رژيم آخوندي، روز 18بهمن، در يك فراخوان آشكار به‌خشونت، اعلام كرد «مسأله رودرو قرار دادن مسلمانان و مسيحيان است. جا داره مسلمانها از خودشون غيرت نشون بدهند».
مقاومت ايران هم‌چنين اهانت به‌اعتقادات مذهبي مردم از هر مذهبي كه باشند را محكوم مي‌كند. اهانت به‌معتقدات مردم مسلمان از هر موضعي كه به‌عمل آيد، آب‌ريختن به آسياب رژيم آخوندي است. نبايد به اسم آزادي بيان براي فاشيسم مذهبي خوراك فراهم كرد و به‌آخوندها مهمات‌رساني كرد. آخوندهايي كه با سوء‌استفاده از احساسات مردم مسلمان تلاش مي‌كنند، طرح شوم خود براي استقرار حكومت جهاني اسلام را محقق سازند.
رژيم آخوندي، كه در طول تاريخ، بيشتر از هر كسي چهرة اسلام و مسلمانان را مخدوش كرده است، با تمام قوا در صدد بهره‌برداري و سوء‌استفاده از موضوع كاريكاتورهاي منتشر شده در كشورهاي اروپايي است. به‌خصوص به اين وسيله تلاش مي‌كند توجهات را از پروژه‌هاي اتمي و ارجاع پرونده‌اش به شوراي امنيت ملل متحد منحرف كند.
علاوه بر وزارت اطلاعات، نيروي تروريستي قدس، وزارتخارجة رژيم آخوندي و ديگر ارگانهاي رژيم ازجمله سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، مجمع جهاني اهل بيت، مجمع جهاني تقريب‌المذاهب و سازمان تبليغات اسلامي، در خشونتهاي اخير دست دارند.
آخوند خزئلي و پسرش محسن خزئلي، از مسئولان مجمع جهاني اهل بيت، روز 18بهمن از تهران به آلمان رفتند تا از نزديك اين موضوع را دنبال كنند. در همين ايام معاونت اروپا و آمريكاي مجمع جهاني اهل بيت به رياست مزدوري به‌نام براتي، ارتباطات گسترده‌يي را با كانونهاي بنيادگرا در كشورهاي اروپا و آمريكا برقرار كرده است.
آخوند محمد علي تسخيري، رئيس مجمع تقريب‌المذاهب الاسلامي و از مسئولان صدور تروريسم و بنيادگرايي، كه در روزهاي اخير براي شركت در يك كنفرانس در مصر به‌سر مي‌برد، از ايادي و مزدوران رژيم در كشورهاي مختلف خواسته است تا به سازمان دادن حملات عليه سفارتخانه‌ها و برخي مراكز خارجي مبادرت كنند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
21بهمن1384 (10فوريه2006)

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed