۱۳۸۴/۱۱/۲۵

حمايت و كمك مادي و معنوي به كارگران اعتصابي شركت واحد و خانواده‌هاي آنها، كمك به مقاومت ايران و رزمندگان آزادي محسوب مي‌شود
خانم مريم رجوي، رئيس‌جمهور برگزيده مقاومت، با قدرداني از همبستگي داخلي و بين‌المللي با کارگران شريف و دلير شركت واحد اتوبوسراني تهران و فراخوانهاي همبستگي و تظاهرات در حمايت از كارگران ايران، از هموطنانمان در داخل و خارج كشور خواستار گسترش حمايت از كارگران شركت واحد و به‌خصوص صدها كارگر شريف دستگير شده توسط ارگانهاي سركوبگر حاكميت آخوندي، گرديد.
خانم رجوي گفت: رژيم آخوندي كه در مقطع كنوني به مردم ايران و جهان اعلام جنگ كرده است، به موازات سياستهاي ضد انساني و جنگ طلبانه‌اش در سطح بين‌المللي و منطقه‌يي و به موازات تلاش براي دستيابي به بمب اتمي، سركوب داخلي را تشديد كرده و در اين روزها هم زندانيان سياسي و هم كارگران غيرتمند شركت واحد تهران و خانواده ها ي محترم آنها را تحت شديدترين فشارها قرارداده است. دستگيري شبانه كودكان و اعضاي خانواده‌هاي كارگران شركت واحد كه خواستار ابتدايي‌ترين حقوق خود بودند، لكه ننگي ديگر بر پيشاني اين رژيم ضد ايراني و ضد انساني باقي گذاشت. كارگران دستگير‌شده و اعضاي خانواده‌هاي آنها اكنون با بدترين اهانتها و شديدترين فشارها از جانب دژخيمان رژيم رو به‌رو هستند و رژيم آخوندي هيچ اعتنايي به اعتراضات سازمانهاي مدافع حقوق‌بشر در اين باره نمي‌كند.
از همين رو از عموم مردم ايران به ويژه شهروندان شريف تهران، مي‌خواهم كه به هر وسيله كه مي‌توانند به حمايت از كارگران اعتصابي و خانواده‌هاي شريف آنها بشتابند. هر گونه حمايت و كمك مادي و معنوي به كارگران اعتصابي شركت واحد و خانواده‌هاي آنها، حمايت و كمك به مقاومت ايران و رزمندگان آزادي محسوب مي‌شود و پيشاپيش از همه مردان و زنان شريف ايراني كه در اين راستا همت كنند، سپاسگزاري مي‌كنم.
رئيس‌جمهور برگزيده مقاومت، هم‌چنين از ايرانيان مقيم خارج كشور خواستار مشاركت فعال در اعتراضات جهاني و همبستگي بين‌المللي با كارگران ايران شد و از آنان خواست كه به هر وسيله كه مي‌توانند صداي مظلوميت كارگران ستمديده ايران به ويژه كاركنان شريف شركت واحد اتوبوسراني تهران را به گوش جهانيان برسانند.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed